Følgere

lørdag 19. juni 2010

Blogcandy hos meg.........

Hei alle sammen..
Ble så glad da jeg sjekka bloggen iadg, og så at jeg hadde 100 følgere.
Det må feires og hvem er det mere naturlig å feire sammen med
- enn dere der ute...
Hvis dere vil være med, legger dere en kommmentar under innlegget
linker tilbake til candyen min via innlegg eller sidebaren...
Jeg vil ha to candyer en for dere trofaste følgere som jeg setter så
stor pris på, og en for dere nye.....
Ønsker dere alle velkomne til å delta..........
Husk dere som legger dere til som følgere pass på at det er en link hos
dere slik at jeg kan følge dere også:)





















Har bare med det ene bildet, det er likt i begge bortsett fra mønsterarkene..
Candyen varer frem til 15 juli, bli med da vel.....

110 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Gratulerer med masse følgere Linda,det er velfortjent!Flott blogg du har!
Jeg blir selsagt med,og linker til deg i sidebaren min!Ha fortsatt en strålende helg!
Klem,Janne

Gry-Beate sa...

Flott candy, dette blir jeg med på!!

;0)Gry-Beate

Bodil sa...

Gratulerer med så mange følgere. Denne flotte candyen vil jeg selvfølgelig være med på :)
Har lagt bilde med link i sidebaren min. Følger er jeg fra før :)
KLEM :)

pia iris sa...

gratulerer med 100 følgere, det er velfortjent for dulager mye flott. og jeg ble følger nr 101 :-)
bilde kommer i sidebaren min :-)
ha en flott helg.

Jorunn sa...

Gratulerer med 100 følgere! dette må jeg bli med på!

Venter i spenning på puncher og sko...

Ha ei trivelig helg
Klem Jorunn

Merethe sa...

Gratulerer med 100 følgere. Lager en link i sidebaren min.
Jeg koser meg med å følge med på det du lager og vil samtidig takke deg for de mange koselige kommentarene du legger igjen hos meg.

Klem fra Merethe

-Sanna- sa...

Gratulerer.
Jeg vil gjerne være med å feire dette, vett'u..
Takk for hyggelige kommentarer, foressten..

Helle sa...

tillykke med de 100. vildt. Skønne ting du laver

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med 100 følgere Linda!
Så moro...velfortjent! Du lager bare så mye fint...takk for masse inspirasjon:-)

Flott candy du har satt sammen også!
Gjerne med på den ja:-)

Ha en fin lørdags kveld! Klem Laila.

Ida sa...

Hei!
Gratulerer! Hyggelig du vil feire dette med oss. Er følger hos deg, og lager en link med bilde inne hos meg. Superflott candy Linda!
Jeg krysser fingra!
Klem

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Gratulerer med 100 følgere!
Jeg titter stadig innom bloggen din, men har ikke lagt meg til som følger før nå ;)
Candyen din vil jeg selvfølgelig være med på, så nå har jeg lagt meg til som følger.
Ha en fin helg!

Jannicke

Hege sa...

Gratulerer med over 100 følgere, Linda!!! Det er så fortjent, for du lager så mye fint!!!

Jeg blir gjerne med på candyen- følger har jeg vært leeenge alt!!!!

Klem Hege :-)

Helle sa...

Hei Linda
Super candy du har for 100 fortjente følgere !
Mye flott du har laga :-)

-Helle-

Wenche sa...

Hei Linda!!!
Gratulerer så mye med 100 følgere. Morro!! Og så flott candy du har satt sammen. Masse herlig stæsj!
Må jo bli med på den!

Klemmer fra Wenche :0)

Connie sa...

Gratulerer så mye :O)
Men så har du jo en kjempefin blogg også da. Mye lekkert.
Håper du får mange nye følgere.
Klem fra Connie

Sivic sa...

Gratulerer med over 100 følgere!!
Koselig at du vil feire dette med to flotte blog candyer, jeg blir gjerne med i trekningen : )
Ha en super søndag!

Dorthe sa...

Hej Linda.
Hjertelig Tillykke med de 100 følgere (kan se det allerede er mere - thihi). Sikke en lækker candy du har lavet. Jeg melder mig straks som følger også, og linker til din candy fra Sidebaren på min blog:
www.pipserier.blogspot.com
Rigtig god Søndag.
Skrapknus fra Dorthe

Carina sa...

Hej,Linda!

Ojjj,vad mycket fint du har i din blogcandy!
Detta vill jag gärna vinna!
Lägger in en länk i min blogg.

Tack,för din hälsning

Kraam!

Sindra sa...

WOW!!! Så mycket smarrigt godis!! Jag älskar godis och tar genast en "lott" och hoppas på turen!
Jag har länkat med bild i vänster sidebar i min blogg.
Ha det gott! :)

Skrapsak sa...

100 der følger din blog er flot. Jeg drømmer kun foreløbig.

Hilsen Bente

Guro sa...

Gratulerer med de 100, det er fult fortjent, for bloggen din er virkelig en fryd for øyet! Syntes jeg er heldig som er en av de 100+++ og gleder meg til å følge deg videre!!! Nydelig candy du har stelt i stand, må se å snekre sammen en selv og om ikke så lenge!
Ha en herlig dag :-)
Klem Guro

Trine Lise sa...

Gratulerer så masse med 100 følgere og stigende :)
Kjempe fin candy, slenger meg på jeg også.
-klem-

Min hobbyverden sa...

Hei.

Gratulerer så mye med over 100 følgere! Flott candy.
Har lagt meg til som følger hos deg, og linket deg fra sidebaren min.
Smil fra Ane Lene

Unknown sa...

Heihei!

Gratulerer så mye med 100 følgere :D Er selv en av de som følger med bloggen din og lar meg inspirere av ditt arbeid :) Kjempekjekt å se. Er kansje ikke så flink til å kommentere, men jeg følger no med :D

Lykke til med de neste 100

Mvh

Carina

Min hobbyverden sa...

Så koselig at du vil være med på "Pay it forward". Send meg adressen din på min mail:
all@zykes.com
-så sender jeg deg en overraskelse i posten.
Smil fra Ane Lene

❤ Kaia sa...

Flott candy.
Den vil jeg gjerne være med på.
HAr lagt meg som følger også, og laget en link med bilde i sidebar'en min. Ha ei super uke.
Klem fra Kaia

Ann Elin sa...

Gratulerer med over 100 følgere. Jeg la meg nettopp til, så nå har du 110 stk :)
Jeg blir gjerne med på den flotte blogcandyen din.
Hilsen Ann Elin

Lenas kort sa...

Gratulerer Linda :-) Nå ligger du på sidebaren min :-) Ha en strålende dag :-)

Guri sa...

Klart eg har lyst til å bli med på denne flotte candyen. Har linka til bloggen din i sidefeltet mitt. Fant bloggen din via Kaias side. Liker stilen din,så eg kommer tilbake :)

Murielle sa...

Congratulations Linda!
The candy is great, thanks for the chance to win.
I post it on my sidebar.
Hugs, Murielle

Berit sa...

Gratulerer med så mange følgere, ikke så rart, her var det mye flott å se:)Har lagt meg til som følger og linker til deg fra sidebaren min:)
Ha en fin kveld:)

UlrikaT sa...

Gratulerar med 100 følgare!
Selfølgeligt så vil jeg vare med og feire så jag har blivit følgare og laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2010/06/lindas-blogcandy.html

Carolina sa...

Hej!
Blev din följare direkt.
Är väldigtn intresserad av scrappbooking.

Riet sa...

Ohhh wowww Linda,What a BEAUTIFUL blog candy.
So wowwwwwwwwww.

Hugs Riet.xx

Steffi M sa...

Hello
A beautiful Candy.
Since I still like to try my luck
Lg Steffi

WencheP sa...

Superflott blogcandy, blir gjerne med jeg..... :)

Har linket i bloggen min.

askoz sa...

Wonderful candy! Thanks for the chance!

lissy-hanne sa...

1000 gange tillykke med de mange følgere, dejlig blog du har. Jeg vil så gerne pynte min blog med din candy, men jeg får ingen billed på kun tekst.
hvad mon jeg gør forkert, jeg er ikke så øvet endnu.

Ailen ღ❀ღDesignღ❀ღ sa...

Elena from Russia
http://www.liveinternet.ru/users/lenochka_kuznetcova/post129089372/

Yvonne sa...

Grattis med 100! Du er en av de første følgerne mine og en av de første jeg fulgte, så det føles som om jeg har "kjent" deg en evighet!
Legger denne flotte candyen inn hos meg nå.
Klem

Frideborg sa...

Grattis, ett bevis på att du gör många fina saker eller hur?
Givetvis vill jag med vara med och vinna din underbara candy.

Kram Marina

Selennea sa...

Candy wonderful, happy to add your name to the waiting queue. Feel free to each other on the blog. :) Have a good day!
http://selennea.blogspot.com/

Nytt liv min frihet sa...

Gratulerer med over hundre følgere.
Lagt deg til på min side. Og lagt meg til som følger.
Og blir gjerne med på candyen. :)

Jorill sa...

Gratulerer med 100 følgere, i dag har jeg lagt meg til og.. Flott blogg, og en lekker Blog Candy som jeg gjerne blir med på. Blir ikke lei meg om jeg skulle bli uttrukket ;=) Har lagt link til sidebaren min.

Ha en strålende helg. Klem

Larisa sa...

Hello linda! Congratulations with the second hundred of followers ))I am one of them too )))
Thanks for candy. I linked it on sidebar.
Hugs. Larisa.

Trine Pedersen sa...

Gratulerer så mye med godt over 100 følgere. Jeg har vært en av dem en god stund, og vil gjerne være med på candyen din. Du har en superfin blogg, og så er du en veldig dyktig papirkunstner. :) Legger bildet i sidebaren og linker til deg.

Klem, Trine :)

Nicole Brenna sa...

Great Candy... it is very kind of you... now you have another follower!!! I also posted your candy in my sidebar

Anette sa...

Denne vil jeg selvfølgelig være med på Linda! Har lagt candyen din til i sidebaren min, og følger er jeg allerede ;)
Klem ;)

Petra sa...

Jag vill gärna vara med i din trevliga bloggcandy. Jag är numera en följare av din blogg och jag har länkat med bild i sidebaren på min blogg.
Håller tummarna.

Annemariebull sa...

Hei! Så utrolig mye flott du har laget, siden din er virkelig inspirerende. Jeg har blogga om bloggcandyen din og reklamert for den flotte siden din! Det hadde virkelig vært gøy å vinne, men ser det er stor konkurranse!

Lykke til videre!

mvh Anne Marie

Linda Brun sa...

Hei Linda. Kjempeflott Candy.
Har nå linka deg opp til sidebaren. Følger har jeg vært en stund ;-)
Klem

Lovely Linda sa...

Hi Linda - congratulations on the 100 followers - I have followed you for some time - you KNOW I love your work. Thanks for the opportunity to play for this YUMBLY Candy - I have linked it to my Blog and would lOVE you to visit sometime:
http://lovelylindascraftcentral.blogspot.com/
Thanks again Linda. God bless you! {{{hugs}}}

Mette sa...

Gratulerer med 100 følgere:-) Jeg vil gjerne være med på denne flotte candyen din! Linker deg på sidebaren!
KLem Mette

Line sa...

Har blitt en følger:-) Flott candy og flott side

Klem

Toi9 sa...

Gratulerer med så mange følgere :)Da har jeg også lagt meg til som følger, noe jeg trodde jeg var :)
Men det var i blogglisten min du holdt sted ;)
Lekker candy, så det må man være med på ;)
Bilde linket hit, er i sidebaren min.

Toini=)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis till dina 100 följare!!
Jätte fin sida du har, självklart vill jag vara med och ta en lott.
Har länkat i min sidebar.
Kramar från Sverige

Line sa...

Gratulerer med 100 følgere. Det har visst blitt enda flere nå. :-) Super blogcandy du har, og jeg vil gjerne være med på trekningen av denne . Har lagt deg til i sidebaren min og er også blitt følger. Ha en flott sommer.

Nettan sa...

Önskar gärna vinna denna fina blogcany. Hoppas på tur.

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse :) Du scrapper jo så utrolig vakkert!!

Jeg blir gjerne med i candyen og har lenket her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/candy-hos-linda.html
Og følger deg selvfølgelig for inspirasjon og glede fremover :)

Klem fra Hilde

Sissi4477 sa...

What a wonderful candy.
Thanks for the chance to win.
Sebrina

Светлана sa...

Gratulerer med masse følgere Linda,det er velfortjent!Flott blogg du har!
http://swetoschka.blogspot.com/2010/07/15_04.html

Marianne sa...

er så med: )

LindaSS sa...

For en flott candy, og takk for sjansen til å vinne.. Har linket til deg i sidebaren min..

Hilsen LindaSS

Helene sa...

Gratulerer med så mange følgere. Har linket deg til sidebaren min :)

Angella sa...

klart dette må feires...Jeg er med:)
FOr en hærlig candy du har...



Angella

Маги sa...

Wonderful candy! Thank you for the chance to win!
Maggi

Anonym sa...

Gratulerar till alla följare!! Jag har också blivit följare nu, så jag kan hitta alla dina fina saker även i fortsättningen. För det fanns mycket fint att titta på här.. Har länkat i bloggen med, vore himla kul att vinna! Sååå mycket fint du plockat ihop!

Tsky sa...

Wonderful candy! Thanks for the chance!
http://tsky-tsky.blogspot.com/

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med alle følgere:o)
Kjempeflott candy som jeg gjerne blir med på!
Klem:)

KarenB sa...

Hi Linda, your blog is fabulous - congratulations on 100 followers. I'm now a new follower too and I've linked you up on my sidebar. I'd love you to visit me at http://beingkaren.blogspot.com

Margrethe sa...

Super flott blogg å super flott candy..Denne vil jeg helt klart bli med på..
Ha linket til deg på sidebaren min og lagt meg til som følger av bloggen din:))
Klæm Margrethe.

Miss StampAlot sa...

Jøss =) Gratulerer med så mange følgere, å masse flotte kommentarer her under.. kjempeflott candy, klart jeg blir med.

Trofast følger har jeg vært lenge, å liker det du har laget...... Ikke helt uten grunn at vi ville ha deg med som GDT hos NSHK =)

Tar med bilde og linker til deg via side baren min..


Ha en fin uke, og en fortreffelig helg..


klem fra Marielle j.

Anonym sa...

Gratulerer med 100 følgere:) -Kjempefin blog candy som jeg gjerne vil være med på:)
-Har lagt til bilde med kobling i sidebaren min
Klem T

Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katarinas Lille Verden sa...

ops!
Beklager Linda men Pc min hang seg opp. Jeg tror jeg har slettet alle innleggene.

Katarina

Mona sa...

Gratulerer med så mange følgere!
Denne flotte candyen vil jeg ikke gå glipp av, så du er lagt til sidebaren min med link til deg. Følger er jeg fra før.

Klem Mona :0)

Marianne sa...

Gratulerer med alle følgerne - nå har du over 150!
Jeg var sikker på ay jeg fulgte deg allerede, men der tok jeg jammen feil... Det er rettet opp i nå! :)
Kjempeflott candy - du er raus, du! Jeg blir gjerne med, og har lagt bilde og lenke i sidebaren min.
♥ Marianne (Sakkalo)

PS: kom gjerne 'innom' meg og bli med på min candy også, hvis du vil

Unknown sa...

Heei:D Jeg har ikke blogg men jeg håpet på å få være med i denne flotte blogcandyen allikevel :)
Kaia Stapnes Ege :)

Renate sa...

Gratulerer med over 150 følgere, faktisk! :) Flott blogg og herlig candy, så dette er jeg mer enn gjerne med på! ;-)

monja sa...

Gratulerer med 100 følgere!! Jeg startet min blogg i går, så den er ennå ganske så tom, men er flittig leser av andres kreativiteter:-) Legger deg til hos meg!

Anonym sa...

Grattis med så mange følgere! Blir gjerne med på candyen for å feire! :))

Heidi sa...

Gratulerer så mye med 100 følgere. Det skjønner jeg godt du har:-) En veldig fin blogg!

Legger deg til hos meg jeg:-)

God sommer

sjeroks sa...

Gretulere så mye med 100 følgere:D
Nå har jeg lagt meg til som følger også, for du hadde en kjempe fin blogg, å en kjempe flot candy.
Håper jeg kan vinne den der;)
klem fra siri

Gośka sa...

Hi :-)
Thanks for a chance to win.
I kindly invite you to visit my blog.
Regards
http://www.zyrafowo.blox.pl/html

Askeladden sa...

Jeg er med på din bloggcandy og har lagt link til den i sidebaren på bloggen min

Jezz79 sa...

Grattis till 100 följare!!! Nu har du en till ;).. Har länkat i min sidebar/Jessica

Signe Bendorff sa...

Hvor er det et flot resultat... det vil jeg gerne være med til at fejre ;)

VH Signe

Pillan sa...

Grattis!! Jag har blivit följare och länkat till dig i min blogg i sidebaren...

Malwina sa...

wow! wonderful candy!thanks for the chance to win! link in my sidebar and a follwer.

Elisabeth sa...

Gratulerer med så mange følgere, jeg vil veldig gjerne være med på candyen din. Takk for all inspirasjon du gir meg, det varmer. Klem fra Elisabeth.

Anonym sa...

Nå er jeg følger av bloggen din, og lagt ut candyen i sidebaren min :D
http://frkreum.wordpress.com/

Anonym sa...

Gratulerer med så mange følgere, ikke rart når du har en sånn blogg.

Jeg trodde jeg var følger jeg også, men ...
nei, men det er jeg nå ,o)

Candyen ligger i sidebaren min.

Ha en nydelig sommer.

Klem Jeanette

Paolchen sa...

Hi Linda,

herzlichen Glückwunsch zu so vielen Verfolgern.
Ich bin auch schon einer. :-)
Ich habe Dein tolles Candy in meiner Sidebar verlinkt.

Liebe Grüße
Paola

Pysselbus sa...

Hej hopp!

Vad mycket fina saker du gör och vilken generös candy!! Har länkat i min sidebar och lagt till mig som följare!

Ha en härlig dag!

//Linda

bili sa...

Vill gärna vara med på din candy :)

Riet sa...

I've placed the blog candy on my blog.

You made beautiful creations, wich give me lot of inspiration. I enjoy every moment.

Hugs,

Riet

Lena B E sa...

Hej!
Grattis till alla dina följare!!
Jag har också blivit din följare nu, så jag kan se alla dina alster även i fortsättningen.
För här fanns det verkligen mycket fint att se.
Jag har länkat i min blogg och lagt en bild till din fina candy där också. Ha en fin sommar! :)
Kramar från Lena

Serena sa...

Ih hvor er her fint. Her har jeg ikke været før. Men dejligt at kunne følge dig også :D
Tillykke med de 100 følgere. Jeg ser at du hastigt nærmere dig 200!! :o)

Hilsen
Kristin Serena
http://husfrejavirk.blogspot.com/

Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
E.Winberg sa...

Superfin blogg och superfin candy! Jag har länkat på min sidebar samt är nu följare av din blogg, massa fint!